Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Viešosios paslaugos kodas |
SOC48 |
2. |
Viešosios paslaugos versija |
2 versija |
3. |
Viešosios paslaugos pavadinimas |
Sąlyginė pašalpa |
4. |
Viešosios paslaugos
apibūdinimas |
Sąlyginė pašalpa gali būti
skiriama siekiant padėti bendrai gyvenantiems asmenims ar vienam gyvenančiam
asmeniui, šiais atvejais: 1.
1 VRP dydžio sąlyginę pašalpą, kaip vienam gyvenančiam pilnamečiui vaikui
(įvaikiui) iki 24 metų, kuris mokosi pagal bendrojo ugdymo programą (įskaitant
laikotarpį nuo bendrojo ugdymo programos baigimo dienos iki tų pačių metų
rugsėjo 1 dienos) ar pagal formaliojo profesinio mokymo programą arba
studijuoja aukštojoje mokykloje (įskaitant akademinių atostogų dėl ligos ar
nėštumo laikotarpį) ir neturi kitų pajamų, kai auginantys vaiką (vaikus)
tėvai ar vienas iš tėvų (įtėvių) yra socialinę riziką patiriantys asmenys
(asmuo) ir neturi teisės pagal Įstatymą gauti socialinę pašalpą; 2. asmenims pateikusiems vykdomąjį
dokumentą dėl vaiko (įvaikio) ar vaikų (įvaikių) išlaikymo išieškojimo
perdavimo antstoliams netestuojant šeimos turimų pajamų: ·
kai šeimoje auga vienas ar du
vaikai 1 VRP dydžio; ·
kai šeimoje auga trys ir daugiau
vaikų 2 VRP dydžio. Pateiktus prašymus kartą į mėnesį svarsto Komisija, kuri išnagrinėjusi asmens pateikus dokumentus bei atsižvelgusi į seniūnijos ar Socialines paslaugas teikiančios įstaigos surašytą buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą, teikia Administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui siūlymą skirti/neskirti pašalpą. |
5. |
Teisės aktai, reguliuojantys viešosios paslaugos teikimą |
|
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Dokumentai*,
reikalingi išmokai gauti: 1. prašymas pildomas Socialinės paramos
skyriuje ar seniūnijoje; 2. pažymą apie darbingų bendrai
gyvenančių asmenų ar vieno gyvenančio asmens (neatsižvelgiant į tai, kur jie
deklaruoja gyvenamąją vietą) paskutinių 3 mėnesių iki kreipimosi pajamas arba
kreipimosi mėnesio, jeigu palyginti su praėjusiais 3 mėnesiais pasikeitė
pajamų šaltinis, bendrai gyvenančių asmenų sudėtis ar vieno gyvenančio asmens
šeiminė padėtis; 3. pažymą apie priteistas ir (ar)
mokamas (nemokamas) lėšas vaiko (vaikų) išlaikymui (alimentus); 4. ištuokos, mirties liudijimus,
atsižvelgiant į susidariusias aplinkybes; 5. pažymą iš mokyklos, kai vyresni kaip
16 metų vaikai mokosi dieninėse bendrojo ugdymo mokyklose ar kitų formaliojo
ugdymo įstaigų dieniniuose skyriuose; 6. kitus dokumentus pagal poreikį, nustatančius
teisę į tikslinę, sąlyginę ar periodinę pašalpą. 7. banko atsiskaitomosios sąskaitos
numeris. * Pareiškėjui nereikia pateikti dokumentų, jei informacija gaunama iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų. |
7. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti Savivaldybė (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Gyvenamosios vietos deklaracija iš Gyventojų registro tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos. Adresas : A. Vivulskio g. 4A LT-03220 Vilnius Informacija iš SODROS iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Adresas: Konstitucijos pr. 12, LT-09308 Vilnius Informacija iš socialinės paramos šeimai informacinių sistemų SPIS ir ,,Parama - iš UAB ,,Nevda. Adresas: Savanorių pr. 178, LT-03154 Vilnius |
8. |
Viešosios paslaugos teikėjas |
Miesto gyventojai kreipiasi į Šilutės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrių, Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė LT - 99133: 103 kabinetas - tel. (8 441) 79 236; Seniūnijų gyventojai kreipiasi į seniūnijų socialinio darbo organizatores: ► Šilutės seniūnijos kaimiškosios dalies socialinio darbo organizatorę, Lietuvininkų g. 17, Šilutės m., Šilutės sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 62 125; mob. 8 611 30886; ► Gardamo seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Liepų g. 4, Gardamo mstl., Gardamo sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 43 292; mob. 8 699 26391; ► Juknaičių seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Šiloko g. 3, Juknaičių k., Juknaičių sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 58 654; mob. 8 640 55397; ► Katyčių seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Katyčių mstl., Katyčių sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 41 685; mob. 8 659 93185; ► Kintų seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Kintų mstl., Kintų sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 47 187; mob. 8 615 50920; ► Rusnės seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Neringos g. 7, Rusnės mstl., Rusnės sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 58 260; mob. 8 655 94818; ► Saugų seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Mažosios Lietuvos g. 4, Saugų k., Saugų sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 46 848; mob. 8 659 17226; ► Švėkšnos seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Liepų a. Nr. 24, Švėkšnos mstl., Švėkšnos sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 48 204; mob.. 8 659 18367; ► Usėnų seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Usėnų k., Usėnų sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 40 132; mob. 8 655 94810; ► Vainuto seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Baranausko g. 7, Vainuto mstl., Vainuto sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 44 109; mob. 8 659 60716; ► Žemaičių Naumiesčio seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Klaipėdos g. 1, Žemaičių Naumiesčio mstl., Žemaičių Naumiesčio sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 59 809; mob. 8 656 21396; |
9. |
Viešosios paslaugos vadovas |
Audronė Barauskienė
Skyriaus Kabineto nr. 110 Tel. 79 275 Mob. tel. 8 655 94 831 El. paštas audrone.barauskiene@silute.lt |
10. |
Viešosios paslaugos suteikimo trukmė |
Sprendimas priimamas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo nurodytų visų dokumentų gavimo dienos |
11. |
Viešosios paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Paslauga teikiama neatlygintinai |
12. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Būtina pateikti informaciją apie pareiškėją: vardas, pavardė, gimimo data, gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, ko asmuo pageidauja, pateikiamų dokumentų sąrašas |
13. |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant viešąją paslaugą |
Vienpusės sąveikos lygis. Internete suteikiama galimybė vartotojui rasti prašymo formą. SPIS teikiamos elektroninės viešosios paslaugos Prisijungus prie sistemos SPIS Gyventojų srities galima pildyti ir pateikti elektroninius prašymus socialinei paramai gauti, stebėti pateiktų elektroninių prašymų apdorojimo eigą, gauti informaciją apie paramos suteikimą ir kt. |
14. |
Viešosios paslaugos teikimo ypatumai |
Viešoji paslauga yra galutinė. Piliečiui atvykus į Socialinės paramos skyrių ar seniūniją, įgaliotas tarnautojas privalo įvertinti pateiktus dokumentus, pažymas ir įsitikinti piliečio asmens tapatybe. Įgaliotas tarnautojas patikrina ar tinkamai yra užpildytas prašymas, ar pateikti visi reikalingi dokumentai ir (ar) pažymos (originalai). Įsitikinus asmens tapatybe ir kad pateikti visi reikalingi dokumentai, piliečiui suteikiama visa informacija apie viešosios paslaugos suteikimo terminus, dydį. Viešajai paslaugai gauti reikalingi dokumentai nurodyti 6 p. |
15. |
Viešųjų paslaugų teikimo aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą |
Informacija saugoma viešosios paslaugos gavėjo byloje. Bylų indeksas 17.3.29, 17.3.6 |