Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Viešosios paslaugos kodas |
SOC47 |
2. |
Viešosios paslaugos versija |
2 versija |
3. |
Viešosios paslaugos pavadinimas |
Tikslinė pašalpa |
4. |
Viešosios paslaugos
apibūdinimas |
1. Tikslinė pašalpa - iki 3 VRP dydžių -
gali būti skiriama dėl ligos, pagal sunkių ligų sąrašą, atsižvelgiant
į bendrai gyvenančių asmenų ar vieno gyvenančio asmens vidutines šeimos nario
pajamas per mėnesį: ·
kai vidutinės šeimos nario pajamos per
mėnesį yra iki 2,5 VRP tikslinės pašalpos dydis iki 3 VRP; ·
kai vidutinės šeimos nario pajamos
per mėnesį yra nuo 2,5 VRP iki 4,5 VRP tikslinės
pašalpos dydis iki 1,5 VRP. 2.
Tikslinė pašalpa iki 2 VRP dydžių gali būti skiriama asmenims sergantiems onkologine
liga (I ar II stadija), po atliktos operacijos, kuri įtraukta į didžiųjų
operacijų sąrašą, bei
kitiems gydymo atvejams neviršijant faktiškai patirtų išlaidų (kompensuoti
patirtas išlaidas tyrimams apmokėti, akiniams įsigyti, vaistų, maisto papildų,
vitaminų, medicinos priemonių, sunkios traumos atveju ir kt.) atsižvelgiant į
bendrai gyvenančių asmenų ar vieno gyvenančio asmens vidutines šeimos nario
pajamas per mėnesį: ·
kai vidutinės šeimos nario pajamos
per mėnesį yra iki 1,5 VRP tikslinės pašalpos dydis iki 2 VRP; ·
kai vidutinės šeimos nario pajamos
per mėnesį yra nuo 1,5 VRP iki 2,5 VRP tikslinės pašalpos dydis iki 1 VRP. 3. Tikslinė pašalpa iki 2 VRP dydžių
gali būti skiriama šeimoms, auginančioms vaikus, socialinės atskirties
mažinimui, atsižvelgiant į bendrai gyvenančių asmenų vidutines šeimos
nario pajamas per mėnesį: ·
kai vidutinės šeimos nario pajamos
per mėnesį yra iki 1,5 VRP tikslinės pašalpos dydis iki 2 VRP; ·
kai vidutinės šeimos nario pajamos
per mėnesį yra nuo 1,5 VRP iki 2,5 VRP tikslinės pašalpos dydis iki 1 VRP. 4. Tikslinė pašalpa iki 2 VRP gali būti
skiriama įsiskolinimui už būsto komunalines paslaugas, kai yra pasirašytas
skolos grąžinimo dokumentas (sutartis) ar būsto nuomai padengti ar apmokėti,
kitas būtiniausias paslaugas (paslaugų apmokėjimo pobūdį kiekvienu konkrečiu
atveju vertina Komisija) atsižvelgiant į bendrai gyvenančių asmenų ar vieno
gyvenančio asmens vidutines šeimos nario pajamas per mėnesį: ·
kai vidutinės šeimos nario pajamos
per mėnesį yra iki 1,5 VRP tikslinės pašalpos dydis iki 2 VRP; ·
kai vidutinės šeimos nario pajamos
per mėnesį yra nuo 1,5 VRP iki 2,5 VRP tikslinės pašalpos dydis iki 1 VRP. 5. Tikslinė pašalpa iki 2 VRP gali būti
skiriama kietajam kurui įsigyti, kai bendrai gyvenantys asmenys ar vienas
gyvenantis asmuo dėl objektyvių priežasčių negali gauti kompensacijos
kietajam kurui įsigyti Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos
nepasiturintiems gyventojams įstatyme nustatyta tvarka, atsižvelgiant į
bendrai gyvenančių asmenų ar vieno gyvenančio asmens vidutines šeimos nario
pajamas per mėnesį: ·
kai vidutinės šeimos nario pajamos
per mėnesį yra iki 1,5 VRP tikslinės pašalpos dydis iki 2 VRP; ·
kai vidutinės šeimos nario pajamos
per mėnesį yra nuo 1,5 VRP iki 2,5 VRP tikslinės pašalpos dydis iki 1 VRP. Pateiktus prašymus kartą į mėnesį svarsto Komisija, kuri išnagrinėjusi asmens pateikus dokumentus bei atsižvelgusi į seniūnijos ar Socialines paslaugas teikiančios įstaigos surašytą buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą, teikia Administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui siūlymą skirti/neskirti pašalpą. |
5. |
Teisės aktai, reguliuojantys viešosios paslaugos teikimą |
|
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Dokumentai*,
reikalingi išmokai gauti: 1. prašymas pildomas Socialinės paramos
skyriuje ar seniūnijoje; 2. pažymą apie darbingų bendrai
gyvenančių asmenų ar vieno gyvenančio asmens (neatsižvelgiant į tai, kur jie
deklaruoja gyvenamąją vietą) paskutinių 3 mėnesių iki kreipimosi pajamas arba
kreipimosi mėnesio, jeigu palyginti su praėjusiais 3 mėnesiais pasikeitė
pajamų šaltinis, bendrai gyvenančių asmenų sudėtis ar vieno gyvenančio asmens
šeiminė padėtis; 3. pažymą apie priteistas ir (ar)
mokamas (nemokamas) lėšas vaiko (vaikų) išlaikymui (alimentus); 4. gydytojo išduotą
medicinos dokumento išrašą, kuriame būtų nurodytas ligos kodas (diagnozė,
stadija), gydymuisi reikalingų vaistų, maisto papildų, vitaminų, medicinos
priemonių ir kt. pavadinimai ir jų įsigijimo išlaidas
patvirtinantys dokumentai; 5. gydytojo išduotą pažymą apie patirtą
sunkią traumą; 6. ištuokos, mirties liudijimus,
atsižvelgiant į susidariusias aplinkybes; 7. pažymą iš mokyklos, kai vyresni kaip
16 metų vaikai mokosi dieninėse bendrojo ugdymo mokyklose ar kitų formaliojo
ugdymo įstaigų dieniniuose skyriuose; 8. kitus dokumentus pagal poreikį,
nustatančius teisę į tikslinę, sąlyginę ar periodinę pašalpą. 9. banko atsiskaitomosios sąskaitos
numeris. * Pareiškėjui nereikia pateikti dokumentų, jei informacija gaunama iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų. |
7. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti Savivaldybė (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Gyvenamosios vietos deklaracija iš Gyventojų registro tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos. Adresas : A. Vivulskio g. 4A LT-03220 Vilnius Informacija iš SODROS iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Adresas: Konstitucijos pr. 12, LT-09308 Vilnius Informacija iš socialinės paramos šeimai informacinių sistemų SPIS ir ,,Parama - iš UAB ,,Nevda. Adresas: Savanorių pr. 178, LT-03154 Vilnius |
8. |
Viešosios paslaugos teikėjas |
Miesto gyventojai kreipiasi į Šilutės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrių, Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė LT - 99133: 103 kabinetas - tel. (8 441) 79 236; Seniūnijų gyventojai kreipiasi į seniūnijų socialinio darbo organizatores: ► Šilutės seniūnijos kaimiškosios dalies socialinio darbo organizatorę, Lietuvininkų g. 17, Šilutės m., Šilutės sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 62 125; mob. 8 611 30886; ► Gardamo seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Liepų g. 4, Gardamo mstl., Gardamo sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 43 292; mob. 8 699 26391; ► Juknaičių seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Šiloko g. 3, Juknaičių k., Juknaičių sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 58 654; mob. 8 640 55397; ► Katyčių seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Katyčių mstl., Katyčių sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 41 685; mob. 8 659 93185; ► Kintų seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Kintų mstl., Kintų sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 47 187; mob. 8 615 50920; ► Rusnės seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Neringos g. 7, Rusnės mstl., Rusnės sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 58 260; mob. 8 655 94818; ► Saugų seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Mažosios Lietuvos g. 4, Saugų k., Saugų sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 46 848; mob. 8 659 17226; ► Švėkšnos seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Liepų a. Nr. 24, Švėkšnos mstl., Švėkšnos sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 48 204; mob.. 8 659 18367; ► Usėnų seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Usėnų k., Usėnų sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 40 132; mob. 8 655 94810; ► Vainuto seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Baranausko g. 7, Vainuto mstl., Vainuto sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 44 109; mob. 8 659 60716; ► Žemaičių Naumiesčio seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Klaipėdos g. 1, Žemaičių Naumiesčio mstl., Žemaičių Naumiesčio sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 59 809; mob. 8 656 21396; |
9. |
Viešosios paslaugos vadovas |
Audronė Barauskienė
Skyriaus Kabineto nr. 110 Tel. 79 275 Mob. tel. 8 655 94 831 El. paštas audrone.barauskiene@silute.lt |
10. |
Viešosios paslaugos suteikimo trukmė |
Sprendimas priimamas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo nurodytų visų dokumentų gavimo dienos |
11. |
Viešosios paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Paslauga teikiama neatlygintinai |
12. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Būtina pateikti informaciją apie pareiškėją: vardas, pavardė, gimimo data, gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, ko asmuo pageidauja, pateikiamų dokumentų sąrašas |
13. |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant viešąją paslaugą |
Vienpusės sąveikos lygis. Internete suteikiama galimybė vartotojui rasti prašymo formą. SPIS teikiamos elektroninės viešosios paslaugos Prisijungus prie sistemos SPIS Gyventojų srities galima pildyti ir pateikti elektroninius prašymus socialinei paramai gauti, stebėti pateiktų elektroninių prašymų apdorojimo eigą, gauti informaciją apie paramos suteikimą ir kt. |
14. |
Viešosios paslaugos teikimo ypatumai |
Viešoji paslauga yra galutinė. Piliečiui atvykus į Socialinės paramos skyrių ar seniūniją, įgaliotas tarnautojas privalo įvertinti pateiktus dokumentus, pažymas ir įsitikinti piliečio asmens tapatybe. Įgaliotas tarnautojas patikrina ar tinkamai yra užpildytas prašymas, ar pateikti visi reikalingi dokumentai ir (ar) pažymos (originalai). Įsitikinus asmens tapatybe ir kad pateikti visi reikalingi dokumentai, piliečiui suteikiama visa informacija apie viešosios paslaugos suteikimo terminus, dydį. Viešajai paslaugai gauti reikalingi dokumentai nurodyti 6 p. |
15. |
Viešųjų paslaugų teikimo aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą |
Informacija saugoma viešosios paslaugos gavėjo byloje. Bylų indeksas 17.3.29, 17.3.6 |