Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Viešosios paslaugos kodas |
SOC45 |
2. |
Viešosios paslaugos versija |
3 versija |
3. |
Viešosios paslaugos pavadinimas |
Kompensacijos už būsto šildymą, karštą bei šaltą vandenį |
4. |
Viešosios
paslaugos apibūdinimas |
Gyvenamąją vietą būste deklaravę arba būstą nuomojantys bendrai
gyvenantys asmenys arba vienas gyvenantis asmuo turi teisę į kompensacijas,
jeigu kreipimosi dėl kompensacijų metu atitinka reikalavimus: 1. bendrai
gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens nuosavybės teise turimo turto
vertė neviršija turto vertės normatyvo (nuo 2020-05-21 ir 6 mėnesius po
paskelbtos ekstremalios situacijos ir karantino atšaukimo nuosavybės teise
turimas turtas nevertinamas); 2. kiekvienas
vyresnis kaip 18 metų bendrai gyvenantis asmuo, vienas gyvenantis asmuo arba
vaikas (įvaikis) nuo 16 iki 18 metų atitinka teisės aktu nustatytas sąlygas,
kurioms esant bendrai gyvenantys asmenys arba vienas gyvenantis asmuo turi
teisę į kompensacijas; 3. įsiskolinusieji
už būsto šildymą ir (ar) karštą vandenį, ir (ar) geriamąjį vandenį su
energijos, kuro, vandens tiekėjais yra sudarę sutartį dėl dalies skolos
apmokėjimo, kas mėnesį grąžinant ne daugiau kaip 20 procentų bendrai
gyvenančių asmenų /asmens pajamų, arba teismas yra priteisęs apmokėti skolą. Kompensacija skiriama ir mokama nuo teisės gauti
kompensaciją atsiradimo dienos, tačiau ne daugiau kaip už 2 praėjusius
mėnesius nuo visų dokumentų, būtinų išmokai skirti, pateikimo savivaldybės
administracijai dienos. Sprendimas priimamas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo nurodytų visų dokumentų gavimo dienos. |
5. |
Teisės aktai, reguliuojantys viešosios paslaugos teikimą |
Lietuvos Respublikos
piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu; |
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Dokumentai*,
reikalingi išmokai gauti: 1. prašymas-paraiška, pildomas Socialinės
paramos skyriuje ar kaimiškoje seniūnijoje (prašymo forma SP-4 arba SP-4(A)); 2. asmens tapatybę patvirtinantis
dokumentas; 3. pažymos apie pajamas (gautas per
3 praėjusius mėnesius iki mėnesio, nuo kurio skiriama piniginė socialinė
parama, arba mėnesio, nuo kurio prašoma skirti paramą); 4. priklausomai nuo aplinkybių, kitos pažymos ir (ar) dokumentai, reikalingos paramai skirti. * Pareiškėjui nereikia pateikti dokumentų, jei informacija gaunama iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų |
7. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti Savivaldybė (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Gyvenamosios vietos deklaracija iš Gyventojų registro tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos. Adresas: A. Vivulskio g. 4A LT-03220 Vilnius Informacija iš SODROS iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Adresas: Konstitucijos pr. 12, LT-09308 Vilnius Informacija iš socialinės paramos šeimai informacinių sistemų SPIS ir ,,Parama - iš UAB ,,Nevda. Adresas: Savanorių pr. 178, LT-03154 Vilnius |
8. |
Viešosios paslaugos teikėjas |
Miesto gyventojai kreipiasi į Šilutės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrių, Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė LT - 99133: 102 kabinetas - tel. (8 441) 79 240; 103 kabinetas - tel. (8 441) 79 236; 104 kabinetas - tel. (8 441) 79 274; 105 kabinetas - tel. (8 441) 79 237; 108 kabinetas - tel. (8 441) 79 238; Seniūnijų gyventojai kreipiasi į seniūnijų socialinio darbo organizatores: ► Šilutės seniūnijos kaimiškosios dalies socialinio darbo organizatorę, Lietuvininkų g. 17, Šilutės m., Šilutės sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 62 125; mob. 8 611 30886; ► Gardamo seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Liepų g. 4, Gardamo mstl., Gardamo sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 43 292; mob. 8 699 26391; ► Juknaičių seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Šiloko g. 3, Juknaičių k., Juknaičių sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 58 654; mob. 8 640 55397; ► Katyčių seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Katyčių mstl., Katyčių sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 41 685; mob. 8 659 93185; ► Kintų seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Kintų mstl., Kintų sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 47 187; mob. 8 615 50920 ; ► Rusnės seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Neringos g. 7, Rusnės mstl., Rusnės sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 58 260; mob. 8 655 94818; ► Saugų seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Mažosios Lietuvos g. 4, Saugų k., Saugų sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 46 848; mob. 8 659 17226; ► Švėkšnos seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Liepų a. Nr. 24, Švėkšnos mstl., Švėkšnos sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 48 204; mob.. 8 659 18367; ► Usėnų seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Usėnų k., Usėnų sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 40 132; mob. 8 655 94810; ► Vainuto seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Baranausko g. 7, Vainuto mstl., Vainuto sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 44 109; mob. 8 659 60716; ► Žemaičių Naumiesčio seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Klaipėdos g. 1, Žemaičių Naumiesčio mstl., Žemaičių Naumiesčio sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 59 809; mob. 8 656 21396; |
9. |
Viešosios paslaugos vadovas |
Audronė Barauskienė
Skyriaus vedėja Kabineto nr. 110 Tel. 79 275 Mob. tel. 8 655 94 831 El. paštas audrone.barauskiene@silute.lt |
10. |
Viešosios
paslaugos suteikimo trukmė |
Sprendimas priimamas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo nurodytų visų dokumentų gavimo dienos |
11. |
Viešosios paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Paslauga teikiama neatlygintinai |
12. |
Prašymo
forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Prašymo forma SP-4(A) kai nesikeičia ankščiau pateikti
dokumentais 1 priedas, gaunamos pajamos 6 priedas, duomenys apie būstą SP-1, šeimos sudėtis SP-2, veiklos pobūdis Būtina pateikti informaciją apie pareiškėją: vardas, pavardė, gimimo data, gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, ko asmuo pageidauja, pateikiamų dokumentų sąrašas |
13. |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant viešąja paslaugą |
Vienpusės sąveikos lygis. Internete suteikiama galimybė vartotojui rasti prašymo formą. SPIS teikiamos
elektroninės viešosios paslaugos Prisijungus prie sistemos SPIS Gyventojų srities galima pildyti ir pateikti elektroninius prašymus socialinei paramai gauti, stebėti pateiktų elektroninių prašymų apdorojimo eigą, gauti informaciją apie paramos suteikimą ir kt. |
14. |
Viešosios
paslaugos teikimo ypatumai |
Viešoji
paslauga yra galutinė. Piliečiui
atvykus į Socialinės paramos skyrių ar seniūniją, įgaliotas tarnautojas
privalo įvertinti pateiktus dokumentus, pažymas ir įsitikinti piliečio asmens
tapatybe. Įgaliotas
tarnautojas patikrina ar tinkamai yra užpildytas prašymas, ar pateikti visi
reikalingi dokumentai ir (ar) pažymos (originalai). Įsitikinus
asmens tapatybe ir kad pateikti visi reikalingi dokumentai, piliečiui
suteikiama visa informacija apie viešosios paslaugos suteikimo terminus,
dydį. Viešajai paslaugai gauti reikalingi dokumentai nurodyti 6 p. |
15. |
Viešųjų
paslaugų teikimo aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą |
Informacija saugoma viešosios paslaugos gavėjo byloje. Bylų indeksas 17.4.1 |