Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Viešosios paslaugos kodas |
SOC25 |
2. |
Viešosios paslaugos versija |
3 versija |
3. |
Viešosios paslaugos pavadinimas |
Socialinė pašalpa |
4. |
Viešosios paslaugos
apibūdinimas |
Bendrai
gyvenantys asmenys arba vienas gyvenantis asmuo turi teisę į socialinę
pašalpą, jeigu kreipimosi dėl socialinės pašalpos metu atitinka reikalavimus: 1.
bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens nuosavybės teise turimo
turto vertė neviršija turto vertės normatyvo (nuo 2020-05-21 ir 6
mėnesius po paskelbtos ekstremalios situacijos ir karantino atšaukimo
nuosavybės teise turimas turtas nevertinamas); 2.
vidutinės pajamos yra mažesnės kaip 1,1 valstybės remiamų pajamų (141,90 Eur; VRP 129 Eur) bendrai
gyvenantiems asmenims arba vienam gyvenančiam asmeniui; 3. kiekvienas vyresnis kaip 18 metų bendrai gyvenantis asmuo, vienas gyvenantis asmuo arba vaikas (įvaikis) nuo 16 iki 18 metų atitinka teisės aktu nustatytas sąlygas, kurioms esant bendrai gyvenantys asmenys arba vienas gyvenantis asmuo turi teisę į socialinę pašalpą. |
5. |
Teisės aktai, reguliuojantys viešosios paslaugos teikimą |
Lietuvos Respublikos piniginės
socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu; |
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Dokumentai*, reikalingi išmokai gauti: 1. prašymas - paraiška pildomas Socialinės paramos skyriuje ar kaimiškoje seniūnijoje (prašymo forma SP-4 arba SP-4(A)); 2. asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas; 3. pažymos apie pajamas (gautas per 3 praėjusius mėnesius iki mėnesio, nuo kurio skiriama piniginė socialinė parama, arba mėnesio, nuo kurio prašoma skirti paramą); 4. priklausomai nuo aplinkybių, kitos pažymos ir (ar) dokumentai, reikalingos paramai skirti. * Pareiškėjui nereikia pateikti dokumentų, jei informacija gaunama iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų. |
7. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti Savivaldybė (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Gyvenamosios vietos deklaracija iš Gyventojų registro tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos. Adresas : A. Vivulskio g. 4A LT-03220 Vilnius Informacija iš SODROS iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Adresas: Konstitucijos pr. 12, LT-09308 Vilnius Informacija iš socialinės paramos šeimai informacinių sistemų SPIS ir ,,Parama - iš UAB ,,Nevda. Adresas: Savanorių pr. 178, LT-03154 Vilnius |
8. |
Viešosios paslaugos teikėjas |
Miesto gyventojai kreipiasi į Šilutės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrių, Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė LT - 99133: 102 kabinetas - tel. (8 441) 79 240; 103 kabinetas - tel. (8 441) 79 236; 104 kabinetas - tel. (8 441) 79 274; 105 kabinetas - tel. (8 441) 79 237; 108 kabinetas - tel. (8 441) 79 238; Seniūnijų gyventojai kreipiasi į seniūnijų socialinio darbo organizatores: ► Šilutės seniūnijos kaimiškosios dalies socialinio darbo organizatorę, Lietuvininkų g. 17, Šilutės m., Šilutės sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 62 125; mob. 8 611 30886; ► Gardamo seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Liepų g. 4, Gardamo mstl., Gardamo sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 43 292; mob. 8 699 26391; ► Juknaičių seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Šiloko g. 3, Juknaičių k., Juknaičių sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 58 654; mob. 8 640 55397; ► Katyčių seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Katyčių mstl., Katyčių sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 41 685; mob. 8 659 93185; ► Kintų seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Kintų mstl., Kintų sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 47 187; mob. 8 615 50920 ; ► Rusnės seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Neringos g. 7, Rusnės mstl., Rusnės sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 58 260; mob. 8 655 94818; ► Saugų seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Mažosios Lietuvos g. 4, Saugų k., Saugų sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 46 848; mob. 8 659 17226; ► Švėkšnos seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Liepų a. Nr. 24, Švėkšnos mstl., Švėkšnos sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 48 204; mob.. 8 659 18367; ► Usėnų seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Usėnų k., Usėnų sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 40 132; mob. 8 655 94810; ► Vainuto seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Baranausko g. 7, Vainuto mstl., Vainuto sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 44 109; mob. 8 659 60716; ► Žemaičių Naumiesčio seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Klaipėdos g. 1, Žemaičių Naumiesčio mstl., Žemaičių Naumiesčio sen., Šilutės r. sav., tel. (8 441) 59 809; mob. 8 656 21396; |
9. |
Viešosios paslaugos vadovas |
Audronė Barauskienė
Skyriaus
vedėja Kabineto nr. 110 Tel. 79 275 Mob. tel. 8 655 94 831 El. paštas audrone.barauskiene@silute.lt |
10. |
Viešosios paslaugos suteikimo trukmė |
Sprendimas priimamas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo nurodytų visų dokumentų gavimo dienos |
11. |
Viešosios paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Paslauga teikiama neatlygintinai |
12. |
Prašymo forma, pildymo
pavyzdys ir prašymo turinys |
Prašymo
forma SP-4(A) kai nesikeičia ankščiau pateikti
dokumentais Prašymas
SP-4(B), papildoma socialinė pašalpa įsidarbinus 1
priedas, gaunamos pajamos 6
priedas, duomenys apie būstą SP-1,
šeimos sudėtis SP-2, veiklos pobūdis Būtina pateikti informaciją apie pareiškėją: vardas, pavardė, gimimo data, gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, ko asmuo pageidauja, pateikiamų dokumentų sąrašas |
13. |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant viešąją paslaugą |
Vienpusės sąveikos lygis. Internete suteikiama galimybė vartotojui rasti prašymo formą. SPIS teikiamos elektroninės viešosios paslaugos Prisijungus prie sistemos SPIS Gyventojų srities galima pildyti ir pateikti elektroninius prašymus socialinei paramai gauti, stebėti pateiktų elektroninių prašymų apdorojimo eigą, gauti informaciją apie paramos suteikimą ir kt. |
14. |
Viešosios paslaugos teikimo ypatumai |
Viešoji paslauga yra galutinė. Piliečiui atvykus į Socialinės paramos skyrių ar seniūniją, įgaliotas tarnautojas privalo įvertinti pateiktus dokumentus, pažymas ir įsitikinti piliečio asmens tapatybe. Įgaliotas tarnautojas patikrina ar tinkamai yra užpildytas prašymas, ar pateikti visi reikalingi dokumentai ir (ar) pažymos (originalai). Įsitikinus asmens tapatybe ir kad pateikti visi reikalingi dokumentai, piliečiui suteikiama visa informacija apie viešosios paslaugos suteikimo terminus, dydį. Viešajai paslaugai gauti reikalingi dokumentai nurodyti 6 p. |
15. |
Viešųjų paslaugų teikimo aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą |
Informacija saugoma viešosios paslaugos gavėjo byloje. Bylų indeksas 17.4.1 |