Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Administracinės paslaugos
kodas |
PA01 |
2. |
Administracinės paslaugos
versija |
5 versija |
3. |
Administracinės paslaugos
pavadinimas |
Aprūpinimas
techninės pagalbos priemonėmis |
4. |
Administracinės paslaugos
apibūdinimas |
Priimami asmenų dokumentai dėl neįgaliųjų aprūpinimo techninės
pagalbos priemonėmis. Prašymas ir visi kiti dokumentai yra pateikiami tiesiogiai atvykus į
Savivaldybę. Jeigu asmeniui reikalingas aktyvaus tipo,
elektrinis vežimėlis, skuteris, klausos, regos ar kitos brangios ir
sudėtingos priemonės, prašymas tiesiogiai yra teikiamas Techninės pagalbos
neįgaliesiems centrui Klaipėdos skyriui, esančiame Šilutės plentas 4B,
Klaipėdoje, telefonas/ faksas (8 46) 21
05 63,mob. tel. 8 607 66 814, el. p. klaipeda@tpnc.lt Asmeniui telefonu ar raštu yra pranešama apie jam gautas techninės
pagalbos priemones, kurios išduodamos pagal panaudos sutartį jam ar jo
atstovui atvykus į Savivaldybę. |
5. |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos
teikimą |
1. Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymas. 2. Lietuvos
Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro |
6 |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Asmens ar jo atstovo (tėvai (įtėviai), sutuoktinis, pilnamečiai vaikai, globėjai (rūpintojai) ar jo įgaliotas atstovas arba asmeniui atstovaujantis gyvenamosios vietos savivaldybės socialinis darbuotojas, arba asmeniui atstovaujantis neįgaliųjų asociacijos atstovas (toliau vadinama - asmuo), pageidaujantis įsigyti techninės pagalbos priemonių pateikia: 1. Prašymo gauti judėjimo techninės pagalbos priemonę (SP-10 (1) forma) arba 2. Prašymo gauti rankomis arba automatiškai reguliuojamą lovą (SP-10 (11) forma), 4. Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, šeimos, fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojų, ortopedų - traumatologų ar neurologų išduotą išrašą iš medicininių dokumentų (forma Nr. 027/a.) 5. Asmens arba vieno iš tėvų (įtėvių, globėjų, rūpintojų) asmens tapatybės dokumentą (pasą asmens tapatybės kortelę), kitų valstybių piliečiai - leidimą nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje; 6. Gyvenamosios vietos deklaracijos pažymą; 7. Neįgalumą arba invalidumą, arba senatvės pensinį amžių patvirtinantį dokumentą ir (ar) specialiojo nuolatinės slaugos poreikio nustatymo pažymą ar dokumentus, kuriame nurodyta, kad asmeniui nustatyta visiška negalia (išskyrus asmenis po ūmių traumų, sužeidimų ir ligų, turinčių akivaizdžių neįgalumo požymių bei vaikus, turinčius judesio raidos sutrikimų). |
7. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti
institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Gyvenamosios vietos deklaracija iš Gyventojų registro tarnybos
prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos. Adresas : A. Vivulskio g. 4A LT-03220 Vilnius Informacija iš SODROS iš Valstybinio socialinio draudimo fondo
valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Adresas: Konstitucijos pr. 12, LT-09308 Vilnius Informacija iš socialinės paramos šeimai informacinių sistemų
SPIS ir ,,Parama - iš UAB ,,Nevda. Adresas: Savanorių pr. 178, LT-03154 Vilnius |
8. |
Administracinės paslaugos
teikėjas |
Socialinės paramos skyriaus
vyriausioji specialistė Aušra Barbutkienė, tel. (8
441) 79 241, el. p. ausra.barbutkiene@silute.lt,
111 kabinetas. |
9. |
Administracinės paslaugos vadovas |
Audronė Barauskienė
Vedėjo
pavaduotoja, laikinai einanti vedėjo pareigas Kabineto nr. 110 Tel. 79 275 Mob. tel. 8 655 94 831 El. paštas audrone.barauskiene@silute.lt |
10. |
Administracinės paslaugos
suteikimo trukmė |
Pagal poreikį |
11. |
Administracinės paslaugos
suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Neatlygintinai |
12. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys
ir prašymo turinys |
Prašymai techninės pagalbos priemonėms gauti Formų pildymo pavyzdžiai |
13. |
Informacinės ir ryšių
technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą |
SPIS teikiamos elektroninės
viešosios paslaugos Prisijungus prie sistemos SPIS Gyventojų srities galima pildyti ir
pateikti elektroninius prašymus socialinei paramai gauti, stebėti pateiktų
elektroninių prašymų apdorojimo eigą, gauti informaciją apie paramos
suteikimą ir kt. |
14. |
Administracinės paslaugos
teikimo ypatumai |
Pagal poreikį |
15. |
Administracinių paslaugų teikimo
aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą |
17.3.24. −
Techninės pagalbos priemonių išdavimo apskaitos bylos |