Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Viešosios paslaugos kodas |
SOC48 |
2. |
Viešosios paslaugos versija |
2 versija |
3. |
Viešosios paslaugos pavadinimas |
Sąlyginė pašalpa |
4. |
Viešosios paslaugos apibūdinimas |
Sąlyginė
pašalpa gali būti skiriama siekiant padėti bendrai gyvenantiems asmenims ar
vienam gyvenančiam asmeniui, šiais atvejais: 1.
1 VRP dydžio sąlyginę pašalpą, kaip vienam gyvenančiam pilnamečiui vaikui
(įvaikiui) iki 24 metų, kuris mokosi pagal bendrojo ugdymo programą
(įskaitant laikotarpį nuo bendrojo ugdymo programos baigimo dienos iki tų
pačių metų rugsėjo 1 dienos) ar pagal formaliojo profesinio mokymo programą
arba studijuoja aukštojoje mokykloje (įskaitant akademinių atostogų dėl ligos
ar nėštumo laikotarpį) ir neturi kitų pajamų, kai auginantys vaiką (vaikus)
tėvai ar vienas iš tėvų (įtėvių) yra socialinę riziką patiriantys asmenys
(asmuo) ir neturi teisės pagal Įstatymą gauti socialinę pašalpą; 2.
asmenims pateikusiems vykdomąjį dokumentą dėl vaiko (įvaikio) ar vaikų
(įvaikių) išlaikymo išieškojimo perdavimo antstoliams netestuojant šeimos
turimų pajamų: 2.1.
kai šeimoje auga vienas ar du vaikai 1 VRP dydžio; 2.2.
kai šeimoje auga trys ir daugiau vaikų 2 VRP dydžio. Pateiktus prašymus kartą į mėnesį svarsto Komisija, kuri išnagrinėjusi asmens pateikus dokumentus bei atsižvelgusi į seniūnijos ar Socialines paslaugas teikiančios įstaigos surašytą buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą, teikia Administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui siūlymą skirti/neskirti pašalpą. |
5. |
Teisės aktai, reguliuojantys viešosios paslaugos teikimą |
|
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Dokumentai, reikalingi išmokai gauti: 1. Prašymas pildomas
Socialinės paramos skyriuje ar seniūnijoje; 2. pažymą apie darbingų
bendrai gyvenančių asmenų ar vieno gyvenančio asmens (neatsižvelgiant į tai,
kur jie deklaruoja gyvenamąją vietą) paskutinių 3 mėnesių iki kreipimosi
pajamas arba kreipimosi mėnesio, jeigu palyginti su praėjusiais 3 mėnesiais
pasikeitė pajamų šaltinis, bendrai gyvenančių asmenų sudėtis ar vieno
gyvenančio asmens šeiminė padėtis; 3. pažymą apie priteistas ir
(ar) mokamas (nemokamas) lėšas vaiko (vaikų) išlaikymui (alimentus); 4. ištuokos, mirties
liudijimus, atsižvelgiant į susidariusias aplinkybes; 5. pažymą iš mokyklos, kai
vyresni kaip 16 metų vaikai mokosi dieninėse bendrojo ugdymo mokyklose ar
kitų formaliojo ugdymo įstaigų dieniniuose skyriuose; 6. kitus dokumentus pagal
poreikį, nustatančius teisę į tikslinę, sąlyginę ar periodinę pašalpą. |
7. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti Savivaldybė (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Gyvenamosios vietos deklaracija iš Gyventojų registro tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos. Adresas : A. Vivulskio g. 4A LT-03220 Vilnius Informacija iš SODROS iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Adresas: Konstitucijos pr. 12, LT-09308 Vilnius Informacija iš socialinės paramos šeimai informacinių sistemų SPIS ir ,,Parama - iš UAB ,,Nevda. Adresas: Savanorių pr. 178, LT-03154 Vilnius |
8. |
Viešosios paslaugos teikėjas |
Miesto gyventojai kreipiasi į Šilutės rajono
savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrių, Dariaus ir Girėno g.
1, Šilutė LT - 99133: 103 kabinetą -
tel. +370 441 79 236;
► Šilutės seniūnijos kaimiškosios
dalies socialinio darbo organizatorę, Lietuvininkų g. 17, Šilutės m., Šilutės
sen., Šilutės r. sav., tel. +370 441 62 125; mob. tel. +370 611 30886; ► Gardamo seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Liepų g. 4, Gardamo mstl., Gardamo sen., Šilutės r. sav.,
tel. 370 441 43 292; mob. tel. +706 699 26391; ► Juknaičių seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Šiloko g. 3, Juknaičių k., Juknaičių sen., Šilutės r.
sav., tel. +370 441 58 654; mob. tel. +370 640 55397; ► Katyčių seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Katyčių mstl., Katyčių sen., Šilutės r. sav., tel. +370
441 41 685; mob.tel +370 659 93185; ► Kintų seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Kintų mstl., Kintų sen., Šilutės r. sav., tel. +370 441
47 187; mob. tel. +370 615 50920; ► Rusnės seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Neringos g. 7, Rusnės mstl., Rusnės sen., Šilutės r.
sav., tel. +370 441 58 260; mob. tel.
+370 655 94818; ► Saugų seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Mažosios Lietuvos g. 4, Saugų k., Saugų sen., Šilutės r.
sav., tel. +370 441 46 848; mob. tel. +370 659 17226; ► Švėkšnos seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Liepų a. Nr. 24, Švėkšnos mstl., Švėkšnos sen., Šilutės
r. sav., tel. +370 441 48 204; mob. tel. +370 659 18367; ► Usėnų
seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Usėnų k.,
Usėnų sen., Šilutės r. sav., tel. +370 441 40 132;
mob. tel. +370 655 94810; ► Vainuto seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Baranausko g. 7, Vainuto mstl., Vainuto sen., Šilutės r.
sav., tel. +370 441 44 109; mob. tel. +370 659 60716; ► Žemaičių Naumiesčio seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Klaipėdos g. 1, Žemaičių Naumiesčio mstl., Žemaičių Naumiesčio sen., Šilutės r. sav., tel. +730 441 59 809; mob. tel. +3706 656 21396; |
9. |
Viešosios paslaugos vadovas |
Socialinės
paramos skyriaus vedėja Audra Barauskienė, Tel. +370
441 79 242 Mob. tel.
+370 655 94 831 El. paštas
audrone.barauskiene@silute.lt |
10. |
Viešosios paslaugos suteikimo trukmė |
Sprendimas priimamas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo nurodytų visų dokumentų gavimo dienos |
11. |
Viešosios paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Paslauga teikiama neatlygintinai |
12. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Būtina pateikti informaciją apie pareiškėją: vardas, pavardė, gimimo data, gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, ko asmuo pageidauja, pateikiamų dokumentų sąrašas |
13. |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant viešąją paslaugą |
Vienpusės sąveikos lygis. Internete suteikiama galimybė vartotojui rasti prašymo formą. SPIS teikiamos elektroninės viešosios paslaugos Prisijungus prie sistemos SPIS Gyventojų srities galima pildyti ir pateikti elektroninius prašymus socialinei paramai gauti, stebėti pateiktų elektroninių prašymų apdorojimo eigą, gauti informaciją apie paramos suteikimą ir kt. |
14. |
Viešosios paslaugos teikimo ypatumai |
Viešoji paslauga yra galutinė. Piliečiui atvykus į Socialinės paramos skyrių ar seniūniją, įgaliotas tarnautojas privalo įvertinti pateiktus dokumentus, pažymas ir įsitikinti piliečio asmens tapatybe. Įgaliotas tarnautojas patikrina ar tinkamai yra užpildytas prašymas, ar pateikti visi reikalingi dokumentai ir (ar) pažymos (originalai). Įsitikinus asmens tapatybe ir kad pateikti visi reikalingi dokumentai, piliečiui suteikiama visa informacija apie viešosios paslaugos suteikimo terminus, dydį. Viešajai paslaugai gauti reikalingi dokumentai nurodyti 6 p. |
15. |
Viešųjų paslaugų teikimo aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą |
Informacija saugoma viešosios paslaugos gavėjo byloje. Bylų indeksas 17.3.29, 17.3.6 |