Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Viešosios paslaugos kodas |
SOC46 |
2. |
Viešosios paslaugos versija |
2 versija |
3. |
Viešosios paslaugos pavadinimas |
Vienkartinė pašalpa |
4. |
Viešosios paslaugos apibūdinimas |
Vienkartinė pašalpa, gali būti skiriama bendrai gyvenantiems asmenims ar vienam gyvenančiam asmeniui, nevertinant pajamų, vieną kartą per kalendorinius metus, šiais atvejais: 1. asmenims sukakusiems 90, 95,100 ir daugiau metų. 2. šeimoje gimus dvynukams ir daugiau vaikų - 1 VRP dydis kiekvienam gimusiam vaikui; 3. asmeniui, atlikusiam ne trumpesnę kaip 6 mėnesių bausmę pataisos įstaigoje, jeigu dėl pašalpos asmuo kreipėsi ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo paleidimo iš pataisos įstaigos dienos 1 VRP dydžio. 4. asmens dokumento įsigijimo išlaidoms apmokėti, kai asmuo neturi dokumentų ir dėl to negali gauti socialinių garantijų, patiria socialinę riziką, skurdą, benamystę. Lėšos pervedamos Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos; 5. nukentėjus nuo gaisro ar stichinės nelaimės, padariusios žalą gyvenamajam būstui, kuriame bendrai gyvenančių asmenų ar vieno gyvenančio asmens gyvenamoji vieta buvo deklaruota gyvenamajame būste įvykio dieną ir, jeigu tai yra vienintelis gyvenamasis būstas, vienkartinė pašalpa skiriama 5 VRP dydžio; 6. nukentėjus nuo gaisro ar stichinės nelaimės, padariusios žalą turimiems ūkinės paskirties pastatams 2 VRP dydžio. Prašymas pašalpai gauti pateikiamas ne vėliau kaip per 6 mėnesius, išskyrus 3 punktą, nuo priežasties gauti pašalpą atsiradimo dienos. |
5. |
Teisės aktai, reguliuojantys viešosios paslaugos teikimą |
|
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Dokumentai, reikalingi išmokai gauti: 1. Prašymas pildomas Socialinės paramos skyriuje ar seniūnijoje ( visi Šilutės rajono gyventojai prašymus, dėl 5 punkte nurodytos priežasties, pildo Skyriuje); dvynukų ar daugiau gimusių vaikų gimimo įrašų kopijas; 2. pažymą iš pataisos įstaigos apie bausmės atlikimą; 3. Šilutės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos pažymą apie gaisrą, stichinę nelaimę (pusės metų laikotarpiu nuo įvykusios nelaimės); 4. nekilnojamojo turto, kuriame įvyko gaisras ar stichinė nelaimė, nuosavybės teisę įrodančius dokumentus; 5. neturint nekilnojamojo turto, kuriame įvyko gaisras ar stichinė nelaimė, nuosavybės teisę įrodančių dokumentų, seniūno pažymą patvirtinančią, kad asmuo ten nuolat gyvena, valdo ir prižiūri šiuo adresu esančius pastatus; 6. kitus dokumentus pagal poreikį, nustatančius teisę į vienkartinę pašalpą. 7. banko atsiskaitomosios sąskaitos numeris. |
7. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti Savivaldybė (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Gyvenamosios vietos deklaracija iš Gyventojų registro tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos. Adresas : A. Vivulskio g. 4A LT-03220 Vilnius Informacija iš SODROS iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Adresas: Konstitucijos pr. 12, LT-09308 Vilnius Informacija iš socialinės paramos šeimai informacinių sistemų SPIS ir ,,Parama - iš UAB ,,Nevda. Adresas: Savanorių pr. 178, LT-03154 Vilnius |
8. |
Viešosios paslaugos teikėjas |
Miesto gyventojai kreipiasi į Šilutės rajono
savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrių, Dariaus ir Girėno g.
1, Šilutė LT - 99133: 103 kabinetą -
tel. +370 441 79 236;
► Šilutės seniūnijos kaimiškosios
dalies socialinio darbo organizatorę, Lietuvininkų g. 17, Šilutės m., Šilutės
sen., Šilutės r. sav., tel. +370 441 62 125; mob. tel. +370 611 30886; ► Gardamo seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Liepų g. 4, Gardamo mstl., Gardamo sen., Šilutės r. sav.,
tel. 370 441 43 292; mob. tel. +706 699 26391; ► Juknaičių seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Šiloko g. 3, Juknaičių k., Juknaičių sen., Šilutės r.
sav., tel. +370 441 58 654; mob. tel. +370 640 55397; ► Katyčių seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Katyčių mstl., Katyčių sen., Šilutės r. sav., tel. +370
441 41 685; mob.tel +370 659 93185; ► Kintų seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Kintų mstl., Kintų sen., Šilutės r. sav., tel. +370 441
47 187; mob. tel. +370 615 50920; ► Rusnės seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Neringos g. 7, Rusnės mstl., Rusnės sen., Šilutės r.
sav., tel. +370 441 58 260; mob. tel.
+370 655 94818; ► Saugų seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Mažosios Lietuvos g. 4, Saugų k., Saugų sen., Šilutės r.
sav., tel. +370 441 46 848; mob. tel. +370 659 17226; ► Švėkšnos seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Liepų a. Nr. 24, Švėkšnos mstl., Švėkšnos sen., Šilutės
r. sav., tel. +370 441 48 204; mob. tel. +370 659 18367; ► Usėnų
seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Usėnų k.,
Usėnų sen., Šilutės r. sav., tel. +370 441 40 132;
mob. tel. +370 655 94810; ► Vainuto seniūnijos socialinio
darbo organizatorę, Baranausko g. 7, Vainuto mstl., Vainuto sen., Šilutės r.
sav., tel. +370 441 44 109; mob. tel. +370 659 60716; ► Žemaičių Naumiesčio seniūnijos socialinio darbo organizatorę, Klaipėdos g. 1, Žemaičių Naumiesčio mstl., Žemaičių Naumiesčio sen., Šilutės r. sav., tel. +730 441 59 809; mob. tel. +3706 656 21396; |
9. |
Viešosios paslaugos vadovas |
Socialinės
paramos skyriaus vedėja Audra Barauskienė, Tel. +370
441 79 242 Mob. tel.
+370 655 94 831 El. paštas
audrone.barauskiene@silute.lt |
10. |
Viešosios paslaugos suteikimo trukmė |
Sprendimas priimamas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo nurodytų visų dokumentų gavimo dienos |
11. |
Viešosios paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Paslauga teikiama neatlygintinai |
12. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Būtina pateikti informaciją apie pareiškėją: vardas, pavardė, gimimo data, gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, ko asmuo pageidauja, pateikiamų dokumentų sąrašas |
13. |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant viešąją paslaugą |
Vienpusės sąveikos lygis. Internete suteikiama galimybė vartotojui rasti prašymo formą. SPIS teikiamos elektroninės viešosios paslaugos Prisijungus prie sistemos SPIS Gyventojų srities galima pildyti ir pateikti elektroninius prašymus socialinei paramai gauti, stebėti pateiktų elektroninių prašymų apdorojimo eigą, gauti informaciją apie paramos suteikimą ir kt. |
14. |
Viešosios paslaugos teikimo ypatumai |
Viešoji paslauga yra galutinė. Piliečiui atvykus į Socialinės paramos skyrių ar seniūniją, įgaliotas tarnautojas privalo įvertinti pateiktus dokumentus, pažymas ir įsitikinti piliečio asmens tapatybe. Įgaliotas tarnautojas patikrina ar tinkamai yra užpildytas prašymas, ar pateikti visi reikalingi dokumentai ir (ar) pažymos (originalai). Įsitikinus asmens tapatybe ir kad pateikti visi reikalingi dokumentai, piliečiui suteikiama visa informacija apie viešosios paslaugos suteikimo terminus, dydį. Viešajai paslaugai gauti reikalingi dokumentai nurodyti 6 p. |
15. |
Viešųjų paslaugų teikimo aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą |
Informacija saugoma viešosios paslaugos gavėjo byloje. Bylų indeksas 17.3.29, 17.3.6 |